31 Temmuz 2016 Pazar

2035/SIKIYÖNETİMSİZ SIKIYÖNETİM KOMUTANI!


TC.                                                                                                                                                                                                OSMANTÜRKOĞUZ                                                osmanturkoguz@gmail.com                                                                                                                        TV.Çeşmealtı;31 Orakayı,2016.

              SIKIYÖNETİMSİZ SIKI YÖNETİM KOMUTANI?!

         Bir zamanlar,İstanbul’da bir sıkıyönetim komutanı vardı.Hemi de Birinci ordu komutanıydı,Orgeneral Ahmet Nurettin  Aknoz:”Vatan gazetesini kapattım!”,”İstanbul üniversitesini kapattım!?”Dedi miydi, oraları hemen kapatılırdı.Şimdi de başımıza,Kantin subaylığından mütedavil  sıkıyönetimsiz bir sıkıyönetim komutanı çıktı:”Hava üsleri kapanacak!”Askeri Liseler kapanacak!”Dedi.Oraları heman kapatıldı.Daha önceleri de,”Müslüman kadınları  ve Rüşvet Dosyaları da kapanacak buyurmuştu ?!”Uyuyalım bakalım,ne zaman “Türkiye  Cumhuriyeti kapanacak?!”Diyecek.NOT:MECLİSİ DE GAPATTI MI?!SES ÇIKMIYORDA GARİ*!

 

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi